Νάξος: Σε λειτουργία το myKeplive για την άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών

Τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο παρέχει πλέον το ΚΕΠ του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Μέσω της υπηρεσίας myKEPlive, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Ειδικότερα, στη σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης με την ονομασία myKEPlive.gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει το αίτημά του. Κατά την είσοδό του στην πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών TAXIS, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο που επιθυμεί μεταξύ των υπηρεσιών

  • Πληροφόρηση- Αίτηση
  • Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Μύκονος: Το πάρτι των €5.000.000 για τον ολιγάρχη της Lukoil

Ολοκληρώνοντας την διαδικασία και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται μήνυμα με την επιβεβαίωση της κράτησης, στο οποίο ο πολίτης μπορεί

– να δει λεπτομέρειες για το ραντεβού

– να διαχειριστεί την κράτηση σε περίπτωση αλλαγών

– και να μπει στη σύσκεψη την ώρα του ραντεβού

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται συνολικά από 45 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.