«Μα είχαμε τον καλύτερο στρατηγικό συνεργάτη στον Τουρισμό και τον διώξατε»

Με λύπη μου διαπιστώνω ότι ο Δήμος μας , μετά από πολλές παλινωδίες που στέρησαν το νησί από ένα σαφή τουριστικό προσανατολισμό, εξακολουθεί να αιθεροβατεί. Η Τουριστική Επιτροπή στην οποία για οικογενειακούς λόγους δεν μπόρεσα να συμμετάσχω, με όσα ειπώθηκαν, ενίσχυσε την ανησυχία πολλών επαγγελματιών του κλάδου για το κατά πόσον αντιμετωπίζεται η κατάσταση που δημιουργήθηκε με τη δέουσα σοβαρότητα.

Και συγκεκριμένα: Ο Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής, αποδεικνύοντας με τις δηλώσεις του ότι, προφανώς, προέρχεται από … άλλο πλανήτη ανέφερε ότι “από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του δεν βρήκε κάποιο πλάνο στρατηγικής” (!!) αγνοώντας ή θέλοντας να ακυρώσει τις αλλεπάλληλες συνεδριάσεις και παρουσιάσεις στο πλαίσιο του πενταετούς προγράμματος που συζητούσαμε με τον μέχρι πρότινος τουριστικό μάνατζερ , του οποίου τις περγαμηνές κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων

Θυμίζω ότι, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη συνεργασία με την εταιρία Marketing GREECE, μας είχε τονίσει ότι οι καιροί επιβάλουν τη συνεργασία με εταιρία που έχει γνώσεις διαχείρισης κρίσης και για το λόγο αυτό της ανατέθηκε ένα έργο κόστους 22.000 ευρώ περίπου. Μάλιστα, θυμίζω, είχε επισημάνει ότι μέσω αυτής της ανάθεσης θα βοηθηθούν πρωτίστως οι επαγγελματίες του νησιού.

Το αποτέλεσμα ήταν να παραχθεί ένα βίντεο που, πέρα από την καλαισθησία του, όχι μόνο δεν εξυπηρέτησε το στόχο για τον οποίο υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε, αλλά παρουσιάσθηκε τον μήνα Σεπτέμβριο, όταν η χρονιά είχε λήξει, εμπλουτισμένο με κάποια likes και views και με ένα περιεχόμενο που σε καμία περίπτωση δεν απαντά σε όσα η κρίση απαιτεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Χατζημάρκος: «Η άσκηση διοίκησης δεν είναι θεωρία και συνθηματολογία… είναι Πράξη»

Επι της ουσιας λοιπόν η Δημοτικη Αρχη απο την ανάληψη των καθηκοντων της εδώ και ενα χρονο εχει τον εξης απολογισμο:

  • Εδειξε την πορτα σε εναν απο τους πιο αξιολογους τουριστικους μανατζερ που αφησε ισχυρη παρακαταθηκη η Δημοτικη Αρχη Μαραγκου.
  • Δεν πραγματοποιησε καμια αξιόλογη δραση προώθησης του νησιου κρυπτομενη πισω απο την πανδημια του Covid-19, την ωρα που ολα τα νησια γυρω μας ενισχυσαν την δυναμικη προβολη τους ενοψει της πανδημιας.
  • Δαπανησε το διολου ευκαταφρονητο ποσο των 22.000€ σε ενα βίντεο για την προβολη του τον Σεπτεμβριο (!!!) ενω ειχε στην φαρετρα της παρόμοιο οπτικοακουστικο υλικο απο την προηγούμενη Δημοτικη Αρχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κλείνει το Κατάστημα της ΔΕΗ λόγω επικινδυνότητας του κτιρίου!

Τώρα, μετά από μια χαμένη χρονιά ακόμα και για το 2021, μας ενημερώνουν ότι μέσω διαδικασιών που εγείρουν πολλά ερωτηματικά ως προς το στόχο και τη διαφάνεια – αφού για μια ακόμα φορά θα παραμείνουμε θεατές ειλημμένων αποφάσεων –  θα προκηρύξουν διαγωνισμό για ανάθεση του ποσου των 75.000€ – στην καλύτερη περίπτωση το Νοέμβριο – της αποτύπωσης του τουριστικού προϊόντος και του Brand της Σύρου για διάρκεια 6 μηνών, μετά το πέρας της οποίας θα αρχίσει η υλοποίηση (!), άρα πάει και το 2021 και πάμε για το 2022.

 

Με εκτίμηση

Ιωάννης Βουτσίνος

Πρόεδρος Κοινότητας Γαλησσά

Μέλος Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Σύρου – Ερμούπολης

Αντιπροεδρος Ναυτικου Ομιλου Γαλησσα