Θηραϊκή Πολιτεία: Ανακοίνωση για την δαπάνη διακόσμησης των νέων γραφείων της ΔΕΥΑΘ – Τι απαντά η ΔΕΥΑΘ

Σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, ο δημοτικός σύμβουλος της Θηραϊκής Πολιτείας Μηνάς Καφιέρης ρώτησε τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ Μανόλη Ορφανό αν η Δημοτική Επιχείρηση έχει μισθώσει ακίνητο με σκοπό τη μεταφορά των γραφείων της.

Ο κ. Μ. Ορφανός απάντησε ότι “… πραγματικά έχουμε κάνει 2 διαγωνισμούς, έχει βρεθεί ακίνητο, δεν έχει υπογραφεί η μίσθωση, έχουμε στείλει τα χαρτιά στην αποκεντρωμένη για να μας εγκρίνει τη διαδικασία, περιμένουμε και καθυστερούμε τη διαδικασία της μίσθωσης όσο περισσότερο μπορούμε λόγω των οικονομικών μας…”.

Παρόλα αυτά την 19η Μαΐου 2020 με την απόφαση 1641/2020 του ίδιου, εγκρίθηκε απευθείας ανάθεση ποσού 12.400,00 ευρώ σε διακοσμητή με έδρα τη Μύκονο και αντικείμενο την “υπηρεσία διακόσμησης-διαρρύθμισης των νέων γραφείων της ΔΕΥΑ Δήμου Θήρας”.

Με την απόφαση 70/2020 της 6ης Απριλίου 2020 του διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑΘ, ο πρόεδρος της κ.Ορφανός ζητάει από τον Δήμο Θήρας δανειοδότηση ύψους 2.000.000,00€, αναφέροντας χαρακτηριστικά στην εισήγηση του “…εκτιμούμε ότι στο άμεσο μέλλον θα είναι αδύνατο να καλύψουμε βασικές υποχρεώσεις της υπηρεσίας μας, όπως είναι η μισθοδοσία του προσωπικού, η δαπάνη του ηλεκτρικού ρεύματος, η προμήθεια βασικών αναλωσίμων και οι απαραίτητες συντηρήσεις των εγκαταστάσεων ύδρευσης-αποχέτευσης…”

Ενώ λοιπόν ο κ. Μ.Ορφανός αναγνωρίζει ότι οι πόροι της επιχείρησης θα είναι περιορισμένοι και απειλείται η ίδια η βιωσιμότητα της ΔΕΥΑΘ, την ίδια στιγμή δαπανά χρηματικά ποσά για την διακόσμηση γραφείων τα οποία μάλιστα δεν έχουν ακόμα μισθωθεί!

Είναι ανακόλουθο ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΘ να ζητά δανειοδότηση από το Δήμο για τη βιωσιμότητα της δημοτικής επιχείρησης και την ίδια στιγμή να προκρίνει ως αναγκαία τη μίσθωση νέων γραφείων και τη διακόσμησή τους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.Θ. ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΘΗΡΑΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

Η Διοίκηση της Δ.Ε.Υ.Α.Θ. παρέχει τις εξής διευκρινήσεις σχετικά με τις αιτιάσεις της «ΘΗΡΑΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» :
-Το κτίριο στο οποίο στεγάζονται τα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Θ. , όπως ίσως γνωρίζετε, είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων.
-Με αυτό τον γνώμονα, η νέα Διοίκηση θεώρησε πρωταρχικό της μέλημα να προχωρήσει στην εξεύρεση νέου κτιρίου το οποίο θα εξασφαλίζει ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας και σύγχρονες προϋποθέσεις  για  την εύρυθμη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της.
-Οι «μελέτες διακόσμησης» όπως τις διαστρεβλώνετε ,είναι μελέτες διαρρύθμισης του χώρου με βάση τις ανάγκες της επιχείρησης και όχι…που θα τοποθετηθούν πίνακες… και διάφορα «διακοσμητικά στοιχεία». Το κόστος δε των εργασιών, βαρύνει τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και όχι την Δ.Ε.Υ.Α.Θ.
– Η μίσθωση του ακινήτου θα ξεκινήσει όταν και εφόσον γίνει η μεταφορά της επιχείρησης στο νέο οίκημα, για το οποίο δεν έχει ακόμη  υπογραφεί  η σύμβαση.
-Όταν η Δ.Ε.Υ.Α.Θ. προχώρησε και  σχεδίασε την μεταφορά των γραφείων της δεν είχε  προβλέψει την πανδημία του κορονοϊού.
– Ο οποιοσδήποτε  συσχετισμός των οικονομικών της επιχείρησης με την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων είναι επιεικώς ατυχής και μόνον ως περιττό και πολυτελές έξοδο δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Σε ότι αφορά τα οικονομικά της Δ.Ε.Υ.Α.Θ.:
-Εάν δεν υπήρχαν οι ανείσπρακτες οφειλές που μας κληρονομήσατε ύψους πλέον των 4.400.000 εκατ. ευρώ και εάν
-Δεν υπήρχε η μείωση των καταναλώσεων -λόγω πανδημίας- της τάξεως του 90%(!), η Δ.Ε.Υ.Α.Θ. όπως και οι περισσότερες αντίστοιχες επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα δεν θα χρειάζονταν καμία «ένεση» ρευστότητας.

loading...