Η Lidl Ελλάς επενδύει 500.000 € στην καμπάνια «Plastic Free Santorini», σε μια κοινή πρωτοβουλία με το Υπουργείο Τουρισμού και το Δήμο Σαντορίνης.

Στόχος της είναι η ανακήρυξη της Σαντορίνης, ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Και με διαχρονικό συμβολισμό ξεδιπλώνεται ως μια πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια.
Που είναι ταυτόχρονα παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης. Τόσο για το νησί, όσο και για την χώρα.

Τι περιλαμβάνει η καμπάνια

  • Σε πρώτη φάση, η καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. Καθώς και στο διαδίκτυο.
  • Σε δεύτερη φάση θα περάσει στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο νησί. Καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.

Η Lidl Ελλάς “στέκεται δίπλα στις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Κυβέρνησης που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου μας για ένα καλύτερο αύριο”, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

loading...