Είμαι μόνιμος κάτοικος Μυκόνου, η εργασία μου με περιμένει. Είμαι άνθρωπος που κάνει βάρδιες και θέλω να εκφράσω τα παράπονα μου χωρίς φυσικά να περιμένω απάντηση σας, πιστεύω, πως απλά στέλνω ένα εμαιλ.
Μας ταλαιπωρείτε αρκετά. Στείλατε μήνυμα χτες 7/1 για αναχώρηση προς Μύκονο σήμερα 8/1 στις 10.00, πήγαμε σήμερα και μας είπανε για τις 15.00. Και τώρα ευτυχώς διαβάζουμε το cyclades24 για να ενημερωθούμε, γιατί κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο, και ούτε ενημέρωση έχουμε μέσω μηνύματος όπως χτες. Και μαθαίνουμε από τις ειδήσεις των Κυκλάδων πως θα ταξιδέψουμε αύριο 9/1.
Χώρια που μας ζητήσατε να πληρώσουμε και την χρηματική διαφορά στα εισιτήρια μας χτες κατά την αλλαγή τους, γιατί λέτε πως ακριβαίνουν από σήμερα. Ενώ έχουμε κάνει την έκδοση εισιτηρίων εδώ και πολλές μέρες πίσω. Και τι φταίμε εμείς για το απαγορευτικό και την ταλαιπωρία που μας πρόλαβε σε σχέση με την τιμή που τα αγοράσαμε. Απαράδεκτο.
Θεωρώ πως είσαστε μια σοβαρή διακεκριμένη εταιρεία. Αυτές οι λεπτομέρειες όμως είναι που μας κάνουν έξαλλους κάποιες τέτοιες στιγμές και δείχνουν πόσο απαράδεκτοι συνεχίζετε και είσαστε.
Χώρια που αύριο 9/1 θα έχει γεμίσει το νήσος Μύκονος με τριών ημερών πελάτες και σίγουρα δεν θα υπάρχει καμία εξυπηρέτηση όπως και τίποτα δεν θα είναι στην ώρα του.
Και τότε θα δούμε πόσο αξίζει η τιμή του εισιτηρίου σε σχέση με τις παροχές της εταιρείας σας.
Έχετε την μονοπωλιακή πολιτική προς Πειραιά και αυτό μας τσακίζει οικονομικά. Πρέπει να κοιτάτε και τον νησιωτη. Από αυτόν ζείτε. Αλλά, είπα και πριν, νομίζω πως δεν θα  διαβάσει κανείς αυτό το εμαιλ. Είμαστε απλώς “εισιτήρια”.
Γρηγόρης Κουγιουμτζόγλου
loading...