Το νέο τουριστικό πλάνο του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για το 2020

0

Εγκρίθηκε το τουριστικό πλάνο του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για το 2020 στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27/12.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του είναι 50.000 ευρώ  και περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες και προωθητικές δράσεις με στόχο στην αποτελεσματική και σύγχρονη τουριστική προβολή της Σύρου ως προορισμός.

Κατά την εισήγησή της, η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, Αλίκη Λεονταρίτη, είπε μεταξύ άλλων ότι στόχος του τουριστικού πλάνου είναι η ανάδειξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Σύρου μέσα από την υλοποίηση ενεργειών προβολής και επικοινωνίας σε στοχευμένες αγορές. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στις ειδικές μορφές τουρισμού και στην αξιοποίηση του πολιτιστικού προϊόντος του νησιού ως εναλλακτική μορφή τουρισμού.

Οι άξονες του τουριστικού πλάνου είναι οι παρακάτω:

Δημόσιες σχέσεις (6.000 ευρώ)

Έμφαση στα ταξίδια γνωριμίας Media & Blogger Trips με σκοπό τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας.

Broadcasting Event, φιλοξενία τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών μέσων με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών.

Εκθέσεις (10.000 ευρώ)

Συμμετοχή της Σύρου, συνήθως υπό την ομπρέλα της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις για την προώθηση της ιστορικής – πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Στο πλάνο περιλαμβάνεται η συμμετοχή σε 14 εκθέσεις του εξωτερικού και σε 3 του εσωτερικού.

Διαφήμιση (20.000 ευρώ)

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Σχεδιασμός και παραγωγή τουριστικού εντύπου ως βασική ενημερωτική έκδοση για τους υποψήφιους επισκέπτες του νησιού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή video και φωτογραφιών προς αξιοποίηση σε ενέργειες προβολής και προώθησης.

Web Marketing (5.000 ευρώ)

Επικαιροποίηση, βελτιστοποίηση και διαχείριση ιστοσελίδας.

Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κοινότητας μελών.

Ψηφιακή προώθηση και διαφήμιση

Ανάθεση τουριστικού μάρκετινγκ σε εξειδικευμένο συνεργάτη (7.000 ευρώ)

Συνεργασία με σύμβουλο τουριστικού μάρκετινγκ για την παροχή υπηρεσιών σε θέματα τουριστικής πολιτικής, μάρκετινγκ και προβολής.

Οργάνωση προγραμμάτων επιμόρφωσης επαγγελματιών τουρισμού (2.000 ευρώ)

Εκπαιδευτικά σεμινάρια για επαγγελματίες τουρισμού, παρουσιάσεις και workshops με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών του κλάδου, με στόχο την επιμόρφωση και κατάρτιση για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Σύνδεση με τη γενική καμπάνια Aegean Islands

Αξιοποίηση της αξίας και της φήμης των Brand «Aegean Islands» και «Greece»

Διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για μεγαλύτερο reach και impressions στην καμπάνια προορισμού της Σύρου.

E-mail Marketing

Ειδικές ενημερώσεις, newsletters, σε πανελλαδικά και διεθνή μέσα επικοινωνίας και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού.

Το τουριστικό πλάνο του Δήμου για το έτος 2020 εγκρίθηκε με τη θετική ψήφο των μελών της δημοτικής πλειοψηφίας, ενώ τα μέλη της πλειοψηφίας ψήφισαν λευκό, θεωρώντας ότι η οικονομική πρόβλεψη των 50.000 ευρώ είναι περιορισμένη και δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στην αποτελεσματική προβολή και προώθηση του νησιού.