[email protected] SYROS” – Τουριστική ανάπτυξη και ειδικές μορφές τουρισμού

0
Με Τουριστική ταυτότητα πλέον και εξειδικεύοντας θεματικά τα στοιχεία του προορισμού προχωράει ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης, δρομολογώντας ταυτόχρονα, δράσεις για την αναγνώριση και ανάδειξή τους. Δημιουργεί υποδομές, σχέδιο και εργαλεία αναγκαία για την υποστήριξη όλων των μορφών.
 
Το στρατηγικό πλάνο προώθησης της Σύρου παρουσίασε στην Τουριστική επιτροπή παρουσία της αντιδημάρχου Πολιτισμού-Τουρισμού και των μελών της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου, ο εξωτερικός συνεργάτης του Δήμου, Νότης Μαρτάκης.
 
Ο «γκουρού» του τουρισμού, όπως τον έχουμε αποκαλέσει αρκετές , Νότης Μαρτάκης
παρουσίασε την στρατηγική που προτείνεται να ακολουθήσει η Σύρος, για την αναβάθμιση και την τουριστική προώθηση του νησιού σε βάθος 5ετίας.
 
Ο Πρόεδρος της MTC GROUP κ.Νότης Μαρτάκης παρουσίασε τις τάσεις που δημιουργήθηκαν σε διεθνές επίπεδο σε επίπεδο ζήτησης και παρουσίασε τους άξονες στους οποίους πρέπει να κινείται ο προορισμός της Σύρου.
 
Ο επιστημονικός συνεργάτης της ΚΕΔΕ στον τουρισμό, κ. Μαρτάκης στην τοποθέτησή τόνισε ότι η Σύρος παραμένει ένα στοίχημα για αυτόν και την εταιρία που εκπροσωπεί και επιθυμεί να το κερδίσει με τη συμμετοχή και συνεργασία Δήμου και επιχειρηματιών.
Ο πρόεδρος της MTC Group αναφέρθηκε στο τι έχει κάνει μέχρι στιγμής και στο πως δουλεύει ο τουρισμός στον κόσμο. Επιπλέον έκανε μια σύντομη αναφορά στις δράσεις προβολής της Σύρου που έγιναν τους προηγούμενους μήνες στο εσωτερικό της χώρας, αλλά και στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιταλία κλπ.
 
Σύμφωνα με τον κ. Μαρτάκη η Σύρος μπορεί να εστιάσει στον θρησκευτικό τουρισμό, στον αθλητικό, στον γεωλογικό, στον τουρισμό της κρουαζιέρας, στον συνεδριακό, στον γαμήλιο τουρισμό, στον τουρισμό city break, στον μαθητικό και στον περιπατητικό.
Επίσης, τόνισε είναι ότι μπορεί να συνυπάρξει το Νεώριο με τον τουρισμό, καθώς μπορεί να αξιοποιηθεί το καθαρά τουριστικό στοιχείο με τη βιομηχανία και να αξιοποιηθεί η σύνδεσή της Σύρου με άλλα νησιά που προσελκύουν μεγαλύτερο όγκο τουριστών, όπως είναι η Μύκονος και η Σαντορίνη.
Ο πρόεδρος της MTC Group παρουσίασε και ένα νέο λογότυπο για την προώθηση της Σύρου και συγκεκριμένα το “[email protected] SYROS”, με την επεξήγηση ότι η Σύρος είναι περισσότερο από ένα νησί “Syros – More than an island”, ένα λογότυπο που χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα στην τουριστική της προώθηση.
 
Ο κ. Μαρτάκης παρουσίασε και τις προτεινόμενες δράσεις της πενταετίας, δράσεις που εστιάζονται στη συμμετοχή εκθέσεων στην Ελλάδα, Ελβετία, Ινδία, Ρωσία, Γερμανία, Ιταλία, Αυστρία, Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, Πολωνία, Ισπανία, καθώς επίσης και διανομή υλικού σε εκθέσεις εκτός συμμετοχής του Δήμου, όπως στην Νέα Υόρκη, στο Ντουμπάι.
Εκτός από τις εκθέσεις ο κ. Μαρτάκης προτείνει τη διεξαγωγή δημοσιογραφικών ταξιδιών, καθώς και τη φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού, καταχωρήσεις σε ΜΜΕ του εσωτερικού, σχεδιασμός, δημιουργία και εκτύπωση προωθητικού υλικού.
 
Η κομβική θέση της Σύρου ήταν αυτή που συνέβαλλε ώστε να αναδειχθεί το νησί ως ένα από τα σπουδαιότερα λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου κατά το 19ο αιώνα αποτελώντας το εμπορικό, διοικητικό και πολιτιστικό κέντρο των Κυκλάδων. Η Ερμούπολη εξακολουθεί να μοιάζει με υπαίθριο μουσείο, ένα ζωντανό μνημείο νεοκλασικής αρχιτεκτονικής με κειμήλια και πολιτιστικούς θησαυρούς που αξίζει κανείς να ανακαλύψει σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρτάκης
Μέσα από τις δράσεις, προβάλλεται το τουριστικό προϊόν του νησιού, όπως αυτό απορρέει από το σχετικό marketing plan.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σχέδιο, έχει ήδη και επεξεργάζεται η ομάδα έργου του Δήμου και αμέσως μετά θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.