Η υπαίθρια άσκηση είναι αποτελεσματική και ευχάριστη

0

Η υπαίθρια άσκηση είναι αποτελεσματική και ευχάριστη

Η άθληση επιβάλλεται να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κάθε ανθρώπου, για λόγους υγείας και ψυχικής διάθεσης. Και η άσκηση σε εξωτερικό χώρο μπορεί να είναι πιο αποδοτική από μια επίσκεψη σε γυμναστήριο, καθώς επιτρέπει στον ασκούμενο να αλλάξει παραστάσεις και να γυμναστεί περισσότερο, χωρίς να βαρεθεί τη ρουτίνα και την επανάληψη.

Η αξία της σωματικής άσκησης είναι γνωστή σε όλους όσους ασχολούνται με το επιχειρηματικό γίγνεσθαι, καθώς συμβάλλει στην καλύτερη πνευματική απόδοση και αυξάνει τη δυνατότητα συγκέντρωσης. Και είναι κάτι που γνωρίζει καλά ο κ. Ροδόλφος Οντόνι, συνεργάτης της Novibet και ιδρυτής του insider.gr, ο οποίος δραστηριοποιείται και σε άλλους τομείς της οικονομίας, όπως ο τουρισμός, η ενέργεια, τo real estate και η ναυτιλία.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να γυμναστείτε στο ύπαιθρο. Είμαστε σίγουροι ότι θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα με υπαίθριες ασκήσεις από αυτά που θα έχετε όταν γυμνάζεστε σε ένα κλειστό γυμναστήριο.

Ίσως είστε ήδη εξοικειωμένοι με πολλές από αυτές τις δραστηριότητες. Ωστόσο, θα παρουσιάσουμε μια σειρά από προτάσεις που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τις ασκήσεις πιο διασκεδαστικές και αποτελεσματικές.

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι σαφώς η πιο διαδεδομένη άσκηση σε εξωτερικό χώρο. Όχι μόνο τονώνει τα πόδια σας, αλλά σας βοηθά να παραμείνετε σε φόρμα και μπορείτε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα φορώντας βαράκια στους καρπούς ή τους αστραγάλους σας.

Τρέξιμο στο δάσος: Είναι πολύ ωφέλιμο για το σώμα και το μυαλό σας να ασκείστε σε εξωτερικούς χώρους και να είστε σε επαφή με τη φύση. Η πρόσληψη καθαρού αέρα και η απομάκρυνση από τις πολυσύχναστες, μολυσμένες πόλεις χαρίζει ευεξία και βοηθά στην ανακούφιση του στρες.

Τρέξιμο στην παραλία: Τόσο το τρέξιμο όσο και το περπάτημα στην παραλία έχουν πολλά πλεονεκτήματα, λόγω της πρόσθετης αντίστασης από την άμμο. Ο ήχος των κυμάτων και η θαλασσινή αύρα που μυρίζει ιώδιο συμβάλλουν στην απόλαυση αυτής της δραστηριότητας.

Τρέξιμο στο βουνό: Οι αυξομειώσεις υψομέτρου μπορούν να κάνουν την άσκηση μια πραγματική πρόκληση, κάτι περισσότερο από μια απλή προπόνηση.

Γυμναστική στο πάρκο

Τα αστικά πάρκα είναι μέρη όπου μπορείτε να κάνετε μερικές από τις πιο διασκεδαστικές και αποτελεσματικές ασκήσεις. Και δε μιλάμε μόνο για τρέξιμο, καθώς πολλά πάρκα διαθέτουν ειδικούς χώρους για προπόνηση, με υπαίθρια μηχανήματα γυμναστικής.

Ωστόσο, ακόμη και αν δεν υπάρχει υπαίθριο γυμναστήριο στο πάρκο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παγκάκια για να κάνετε ασκήσεις για τους τρικέφαλούς σας ή στεπ. Και βέβαια οι εκτάσεις με γρασίδι είναι ιδανικές για να κάνετε τις απαραίτητες διατάσεις.

Φυσικά, υπάρχουν πολλοί άλλοι τύποι υπαίθριων ασκήσεων, πολλοί από τους οποίους χρησιμοποιούν απλά υλικά, όπως σχοινιά. Για παράδειγμα, το σχοινάκι, μια από τις καλύτερες αεροβικές ασκήσεις, που καίει ταχύτατα θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα προάγει τον συντονισμό των μυϊκών ομάδων, όπως καλά γνωρίζουν οι αθλητές μποξ και πολεμικών τεχνών, που το έχουν εντάξει στην καθημερινότητά τους.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν πολλές ομάδες γιόγκα και tai-chi με ελεύθερη συμμετοχή, σε διάφορα πάρκα της χώρας. Η άσκηση σε μια ομάδα είναι πάντα πιο διασκεδαστική και ευχάριστη.

Και μια τελευταία συμβουλή: Μην ξεχνάτε να φοράτε αντηλιακό και κατάλληλο ρουχισμό όταν γυμνάζεστε σε υπαίθριους χώρους και σιγουρευτείτε ότι έχετε πάντα μαζί σας αρκετό νερό για να αποφύγετε την αφυδάτωση.