Χαμός σε πτήση από Σύρο για Αθήνα – Έβγαλαν εισιτήριο και έφτασαν λιγότεροι και χωρίς αποσκευές!

12
Sky Express, Σύρος, Νάξος




Χαμός σε πτήση από Σύρο για Αθήνα – Έβγαλαν εισιτήριο και έφτασαν λιγότεροι και χωρίς αποσκευές!

 

Αντιμέτωποι με απίστευτη ταλαιπωρία βρέθηκαν επιβάτες πτήσης της SKY EXPRESS από τη Σύρο για την Αθήνα.

Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Παρασκευής και συγκεκριμένα στις 14.05 οπότε και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το αεροπλάνο με 35 επιβάτες. Με τις καιρικές συνθήκες να είναι δυσμενείς (ισχυροί νοτιάδες), η πτήση καθυστέρησε να απογειωθεί 1,5 ώρα.

Αυτό, όμως, ήταν μονάχα η αρχή. Κατά τη διάρκεια του check in, ενημερώθηκαν ότι υπήρχε πρόβλημα με το βάρος και έπρεπε τρεις άνδρες ή τέσσερις γυναίκες να μην επιβιβαστούν και να φύγουν από το νησί με την επόμενη πτήση. Όπως καταλαβαίνετε αυτό προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Σε περίπτωση που κανείς δεν θα έκανε… πίσω σε αυτή την πρόταση της εταιρείας θα αναγκαζόντουσαν οι υπάλληλοι του αεροδρομίου να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου και να προηγηθούν επιβάτες με παιδιά και ευπαθείς ομάδες.

Τελικά, μέσα σε κλίμα έντασης τέσσερις επιβάτες δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν για την Αθήνα την επόμενη ημέρα.

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη πτήση ταξίδεψαν 30 επιβάτες και όπως αντιλαμβάνεστε στο αεροσκάφος υπήρχαν δεκάδες κενές θέσεις, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση που ο αριθμός των επιβατών  ήταν μεγαλύτερος ή στο αεροσκάφος υπήρχαν 50 επιβάτες, ο αριθμός των »εθελοντών» θα ήταν μεγαλύτερος!

Ταλαιπωρία και στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Η ταλαιπωρία των επιβατών, όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις το αεροσκάφος έφθασε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Με έκπληξή τους και χωρίς να έχουν λάβει καμία ενημέρωση από την αεροπορική εταιρεία, διαπίστωσαν ότι δεν είχαν σταλεί οι αποσκευές τους. Όταν ρώτησαν επίμονα με ποια πτήση θα έρθουν, άκουσαν ότι τα… μπαγκάζια έρχονται με το πλοίο της γραμμής, ήτοι θα έφθαναν στο λιμάνι του Πειραιά στις 21.00 το βράδυ της ίδιας ημέρας.

Αγωνία για τις αποσκευές

Η εταιρεία τους ενημέρωσε ότι θα αναλάβει να τους παραδώσει τις βαλίτσες την επομένη μέρα ωστόσο οι επιβάτες της πτήσης είχαν διαφορετική άποψη  καθώς μετά απ όλα αυτά σύμφωνα με τα όσα μας δήλωσαν η εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία είχε χαθεί…

«Μετά το χάους του αεροδρομίου, καταφέραμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας από το πλοίο το βράδυ, με την εταιρεία να έχει απαράδεκτη συμπεριφορά. Επιβάτες με ανταπόκριση για αλλού, ταξίδεψαν χωρίς βαλίτσες. Φτάσαμε στον Πειραιά και είδαμε τα πράγματά μας στο πλοίο χωρίς φορτωτική, μαζεμένα σε μία γωνία και το μόνο που έκανε η εταιρεία ήταν να στείλει κάποιον υπάλληλο να καταγράψει τις αποσκευές» δήλωσε στο Cyclades24 μια επιβάτης της πτήσης.

Επιβάτες έτοιμοι να ζητήσουν αποζημίωση

Όπως ήταν φυσικό, ήδη έχουν γίνει οι πρώτες συζητήσεις για καταβολή αποζημιώσεων, ενώ περιμένουν από τους υπευθύνους να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη.

Η σχετικά καινούρια αεροπορική εταιρία που μετράει κάτι παραπάνω από μια δεκαετία πτήσεων και στα πρώτα της βήματα έδειξε θετικά στοιχεία, φαίνεται ότι έκανε λάθος κίνηση, απέναντι στο επιβατικό κοινό που την επιλέγει και έπρεπε να είναι σωστή στις υποχρεώσεις της.

Κλείνοντας το ρεπορτάζ να επισημάνουμε ότι θα πρέπει να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα από τους εμπλεκόμενους και να μην επαναληφθούν παρόμοιες καταστάσεις ταλαιπωρίας των επιβατών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here