Επεισοδιακή η συζήτηση για το κόστος της ψηφιακής τουριστικής προώθησης

  • Εγκρίθηκε κατά πλειοψηφιά η ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών web marketing λόγω αδυναμίας εκτέλεσής τους από τον ίδιο το Δήμο

  • Έντονες αντιδράσεις από Γιαλόγλου-Στρογγύλη για το υψηλό κόστος και προσωπικές αντιπαραθέσεις με τον δήμαρχο

  • Παραδοχή (;) Παπαμανώλη για αποτυχία με το τουριστικό πόρταλ

Σε τεταμένο κλίμα και με αρκετές αντιπαραθέσεις εγκρίθηκε (κατά πλειοψηφία) από το Δημοτικό Συμβούλιο Σύρου-Ερμούπολης, στην χθεσινή του συνεδρίαση, η ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών ψηφιακής τουριστικής προώθησης (web marketing) λόγω αδυναμίας εκτέλεσής της με ίδια μέσα (από στελέχη του Δήμου).

Το υψηλό κόστος των συγκεκριμένων υπηρεσιών (97.960 ευρώ), οι οποίες θα δοθούν σε ιδιώτη μετά από σχετικό διαγωνισμό, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση των παρατάξεων της μειοψηφίας και ιδιαίτερα των Αντρέα Γιαλόγλου και Κομνηνού Στρογγύλη, οι οποίοι και ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση με τον Γιώργο Μαραγκό.

Μαραγκός: “Στροφή της Σύρου σε ξένες αγορές που μέχρι σήμερα δεν έχουμε διεισδύσει”

Ο δήμαρχος Σύρου-Ερμούπολης και επικεφαλής της τουριστικής επιτροπής, στην εισήγησή του για το θέμα, επεσήμανε ότι η σχετική μελέτη εκπονήθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία σύμφωνα με τις σχετικές εισηγήσεις της εταιρείας Marketing Greece Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει το τριετές στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη του τουρισμού για λογαριασμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Η μελέτη αφορά στην ψηφιακή προβολή και προώθηση του προορισμού της Σύρου για το 2017, μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης ολοκληρωμένου πλάνου προβολής που περιλαμβάνει την ανάπτυξη του περιεχομένου και των εργαλείων επικοινωνίας καθώς και στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης του τουριστικού προορισμού της Σύρου.

Ο κ. Μαραγκός πρόσθεσε ότι μετά από επαφές που είχε με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου, εκφράστηκε η αδυναμία εκτέλεσης από τους ίδιους και γι’ αυτό αποφασίστηκε η ανάθεσή της σε ιδιώτη μέσω σχετικού διαγωνισμού.

Αναφορικά με τη στόχευση αυτών των δράσεων τόνισε πως θα αποτελέσουν την “κορωνίδα” της τουριστικής προβολής της Σύρου για το 2017 και θα βοηθήσουν σημαντικά στην διείσδυση της Σύρου σε ξένες αγορές που μέχρι τώρα δεν έχει καταφερει να διεισδύσει.

Έντονες αντιδράσεις από Γιαλόγλου και Στρογγύλη

Για το θέμα αυτό και πιο συγκεκριμένα για το υψηλό κόστος αυτών των υπηρεσιών, εξέφρασαν έντονες ενστάσεις ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ανδρέας Γιαλόγλου και ο δημοτικός σύμβουλος της ελάσσονος μειοψηφίας Κομνηνός Στρογγύλης. Μάλιστα, σε κάποια σημεία είχαν και οι δύο έντονη προσωπική αντιπαράθεση με τον δήμαρχο.

Ο κ. Γιαλόγλου αρχικά άφησε αιχμές για την λειτουργία της τουριστικής επιτροπής, η οποία αποφασίζει σοβαρά ζητήματα με ισχνή πλειοψηφία και απουσία μελών της που έχουν εξειδίκευση στον τουρισμό, οι οποίοι ουσιαστικά έχουν αποχωρίσει από αυτή χωρίς να αντικατασταθούν.

Για τις υπηρεσίες αυτές και το υψηλό κόστος τους, μεταξύ άλλων, ανέφερε: “Χαρασσουμε μειοψηφική πολιτική στο θέμα του τουρισμού. Δαπανούμε ξανά και ξανά μεγάλα ποσά για παραπλήσιες δράσεις (σ.σ. τουριστικό πόρταλ) χωρίς να έχουμε πετύχει ακόμα συγκεκριμένη στόχευση και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Αδυνατώ να πιστέψω ότι θα δώσουμε ξανά 14.500 ευρώ για βίντεο που θα δημιουργηθεί από το υπάρχον υλικό από τα προηγούμενα. Έχω την εντύπωση ότι θέλετε να μετατρέψετε το Δήμο σε μία μικρή εταιρεία παραγωγής! Πετάμε βόλια στον αέρα και μετράμε κλικ. Δεν ακούμε τους αρμόδιους παράγοντες και σπαταλάμε πάνω από τα μισά χρήματα της τουριστικής προβολής προς την ίδια κατεύθυνση”.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κ. Στρογγύλης, ο οποίος άφησε υπόννοιες πως πρόθεση της Δημοτικής Αρχής είναι να δώσει τη δουλειά σε συγκεκριμένη εταιρεία που υλοποίησε δωρεάν την σχετική μελέτη (FCB Gnomi του κ. Γιώργου Βακόνδιου).

Κάπου εκεί η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει, με τους δύο δημοτικούς συμβούλους να έρχονται σε έντονη αντιπαράθεση με τον δήμαρχο, ακόμα και επί προσωπικού.

Παραδοχή Παπαμανώλη για αποτυχία πόρταλ;

Για το ζήτημα τοποθετήθηκαν όλοι οι αντιδήμαρχοι, υπερασπιζόμενοι την τακτική που ακολουθείται στο θέμα της τουριστικής προβολής, αναφέρονται πως η εποχή πλέον επιτάσσει την χρήση σύγχρονων μέσων και τρόπων προώθησης και προβολής, κάτι που επισημαίνεται και στην σχετική μελέτη της FCB Gnomi (προτείνει πάνω από τα μισά χρήματα για την τουριστική προβολή να πηγαίνουν σε τέτοιες δράσεις).

Αίσθηση πάντως προκάλεσε ένα σημείο της τοποθέτησης του αντιδημάρχου Οικονομικών Γιώργου Παπαμανώλη, όπου φάνηκε να παραδέχεται την αποτυχία του τουριστικού πόρταλ, για το οποίο δαπανήθηκαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και ουσιαστικά υπολειτουργεί.

“Οι ενστάσεις των παρατάξεων της μειοψηφίας ίσως και να οφείλονται στην κακή εμπερία με την κατασκευή του πόρταλ” ανέφερε χαρακτηριστικά.

loading...

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here