Τι ετοιμάζει η Hellenic;

Τι ρόλο θέλει να παίξει η Hellenic Seaways που εμφανίζει μία επιθετική πολιτική και μάλιστα ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στην πλέον σταθερή γραμμή του Κεντρικού Αιγαίου

Hellenic Seaways

Τι ετοιμάζει η Hellenic;

Αλλάζει και πάλι το τοπίο στην Ακτοπλοΐα και δη στη Παροναξία; Τι ρόλο θέλει να παίξει η Hellenic Seaways που εμφανίζει μία επιθετική πολιτική και μάλιστα ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στην πλέον σταθερή γραμμή του Κεντρικού Αιγαίου, αυτή της Παροναξίας; Χθες το απόγευμα δόθηκαν στην δημοσιότητα οι τακτικές δρομολογήσεις που έχουν αιτηθεί οι ακτοπλοϊκές εταιρίες για τη χρονική περίοδο Νοέμβριος 2016 – Οκτώβριος 2017 και η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποια δρομολόγια που σίγουρα εκπλήσσουν… Και ξεκινάμε από τη πρώτη διαπίστωση ότι η πολυδιαφημισμένη γραμμή Πειραιά – Νάξου – Πάτμου – Χίου – Καβάλας (με ενδιάμεσα λιμάνια) που θα ξεκινήσει στις 13 Ιουνίου με δύο δρομολόγια την εβδομάδα για την περίοδο 2016 – 17 δεν υπάρχει…

Αντίθετα, η Hellenic Seaways εμφανίζεται να έχει ζητήσει όχι ένα αλλά δύο πλοία στη γραμμή Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη και δη με τα πλοία «Νήσος Σάμος» και «Νήσος Χίος» για τα οποία θα αναφερθούμε αναλυτικά λίγο πιο …κάτω. Και μας κάνει εντύπωση από τη στιγμή που η συγκεκριμένη γραμμή ουσιαστικά λειτουργεί μονοπωλιακά από την Blue Star Ferries που επίσης διατηρεί το Delos, το Patmos  και το Naxos κάτι που σημαίνει ότι κάτι … ετοιμάζεται… Πέντε πλοία με τεράστια χωρητικότητα για μία γραμμή που μπορεί να έχει αντοχές αλλά σίγουρα μπορεί να καλύψει όλες τις διαθέσεις των ακτοπλόων. Εκτός – όπως αναλαμβάνουμε – ξέρουν κάτι περισσότερο. Να σημειώσουμε πάντως ότι η συγκεκριμένη εταιρία (Hellenic) είναι η πρώτη που επέστρεψε από πέρυσι στη κερδοφορία και έχει ανακοινώσει για το 2016 επιθετική πολιτική κυρίως στο Βόρειο Αιγαίο αλλά όπως αποδεικνύεται θέλει την απόλυτη κυριαρχία…


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αλλαγή ηγεσίας στους περισσότερους Δήμους των Κυκλάδων. 10 φεύγουν... 8 παραμένουν στη θέση τους

Εκπλήξεις

Από εκεί και πέρα και πάντα με βάση αυτά που διαβάζουμε στους σχετικούς πίνακες, έχουμε την επιστροφή του Aqua Spirit στη γραμμή των Βορείων Κυκλάδων με τη «φανέλα» της Τζάμπο Τζετ, το Tera Jet που επανεμφανίζεται στη γραμμή Ηράκλειο – Πάρο – Νάξο – Μύκονο και βέβαια το «Σούπερ Φέρι» που επανεμφανίζεται στη γραμμή της Ραφήνας – Μυκόνου – Νάξου όπως άλλωστε και το «Αικατερίνη»…

Τώρα πόσα απ’ αυτά θα ισχύσουν πραγματικά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο δεν είμαστε σίγουροι, αλλά μας αρέσει να αισιοδοξούμε γιατί πολύ απλά περισσότερα πλοία σημαίνει επιλογές και γιατί όχι και μείωση του κόστους στο ταξίδι για τους επιβάτες…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Σε δημοπρασία υπογεγραμμένες φανέλες των Πρίντεζη, Σάκοτα και Πρέλεβιτς για τον Μανώλη Λιγνό

Και επιστρέφοντας στα δύο νέα …πλοία που φέρονται έτοιμα να …βουτήξουν στα νερά της Παροναξίας, το «Νήσος Σάμος» δεν είναι άλλο από το «Ionian Queen» που φέτος θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Μεστά Χίου-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη. Έχει κατασκευαστεί το 1988 στην Ιαπωνία, έχει μήκος 192,91μ., πλάτος: 29,40μ., κινείται με ταχύτητα: 21,5 κόμβοι και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 2.200 επιβατών και 700 οχημάτων…

Όσο για το «Νήσος Χίος»; Χτίστηκε το 2005 στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά (παραδόθηκε το 2007) και είναι το δίδυμο αδελφάκι του «Νήσος Μύκονος» Χωράει μέχρι 1.715 επιβάτες και 418 οχήματα, και φτάνει ταχύτητες μέχρι 28,4 κόμβους. Το πλοίο ονομάστηκε έτσι από το νησί της Χίου. Όταν καθελκύστηκε, ήταν το νεότερο ελληνικό πλοίο με συχνά δρομολόγια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Στην Σύρο το «Νήσος Μύκονος»

Ο κατάλογος αναλυτικά των τακτικών δρομολογίων για την περίοδο 2016 – 17 και με έντονα γράμματα οι γραμμές που προκαλούν αίσθηση

Screen Shot 2016-02-08 at 8.09.53 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.10.13 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.10.30 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.10.58 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.11.21 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.11.42 μ.μ.

Screen Shot 2016-02-08 at 8.12.03 μ.μ.


naxospress.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here